مدیریت ارتباط با مشتری شعبان الهی و بهمن حیدری
حدود یک قرن پیش , مردم برای خرید مایحتاج زندگی خود به فروشگاه های نزدیک محل سکونت خود می رفتند. این فروشندگان کوچک مشتریان خود را با نامشان می شناختند و از نیازها و خواسته هایشان مطلع بودند. مشتریان نیز به این فروشگاه ها وفادار بوده اند. این ارتباط با مشتری با رشد و پیشرفت شرایط اقتصادی کشورها و مهاجرت از روستاها و افزایش رقابت میان فروشندگان متحول شد, مشتریان متحرک تر شدند و فروشگاه های زنجیرهای و سوپرمارکت ها فراوانی ایجاد شدند. در این شرایط قیمت ها پایین بود و کیفیت کالاها مناسب و یک شکل بودند، اما ارتباط با مشتریان بدون مواجهه شخصی و دانستن نامشان صورت می پذیرفت. در نتیجه مشتریان به سمت عرضه کننده ای که کالای موردنظرشان را با قیمتی پایین تر ارائه میداد متمایل شدند. کتاب مدیریت ارتباط با مشتری شعبان الهی در ده فصل منتشر شده است که فهرست فصول آن در زیر آورده شده است:
فصل اول: آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم: ابعاد فنی مدیریت ارتباط با مشتری
فصل سوم: مراحل و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری
فصل چهارم: اجرای موفقیتآمیز پروژههای مدیریت ارتباط با مشتری
فصل پنجم: شکست پروژههای CRM
فصل ششم: ارزیابی اثربخشی و اندازهگیری بازده سرمایهگذاری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل هفتم: مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
فصل هشتم: مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان
فصل نهم: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
فصل دهم: مطالعات موردی
برای خرید اینترنتی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری شعبان الهی از طریق نشر سروشگان(همین صفحه) اقدام کنید
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.