کتاب استراتژی رقابتی(تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا) نوشته مایکا پورتر با ترجمه جهانگیر مجیدی، عباس مهرپویا
هنگامی که کتاب استراتژی رقابتی در حدود هجده سال پیش منتشر شد، امیدوار بودم که به نوعی مؤثر واقع شود. البته برای این امیدواری دلایلی داشتم، چرا که کتاب استراتژی رقابتی برپایه تحقیقی استوار بود که مرحله آزمایش را پشت سر گذاشته بود و فصول پیش نویس آن بعد از موشکافی دقیق توسط دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و مدیریت اجرایی مورد تأیید قرار گرفته بود.
اما استقبال از کتاب استراتژی رقابتی و همین طور نقشی که آن در ایجاد یک زمینه مطالعاتی جدید را ایفا کرد فراتر از انتظار من بود. این کتاب و نظریات آن هم اکنون در اختیار دانشجویان دانشکده های بازرگانی در نقاط مختلف دنیا قرار دارد و آنها به طور یکسان در دوره های سیاستگذاری یا استراتژی و به ویژه دوره های تخصصی مربوط به استراتژی رقابتی به مطالعه آن می پردازند.
کتاب استراتژی رقابتی همچنین یکی از منابع مطالعاتی در حوزه های اقتصاد، مدیریت بازاریابی،مدیریت فناوری و سیستم های اطلاعاتی می باشد. متخصصین در شرکت های بزرگ و کوچک نظریات این کتاب را به نوعی درونی کرده اند؛ نامه های متعدد، مکالمات شخصی و همین طور نامه های الکترونیکی که دریافت می کنم حاکی از این واقعیت است که شرکتها تمایل یافته اند تا بیشتر مشاوران مربوط به امور استراتژیک که نظریات آنها در کتاب ارائه شده است را به کار گیرند و استراژی های عمومی کسب و کار خود را با آنها تدوین کنند، همچنین توصیه میشود تحلیل گران مالی عصر حاضر باید قبل از قضاوت در مورد کتاب آن را به دقت مطالعه کنند.
شما عزیزان میتوانید کتاب استراتژی رقابتی(تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا) نوشته مایکا پورتر با ترجمه جهانگیر مجیدی، عباس مهرپویا
را که توسط نشر رسا منتشر شده است را به صورت اینترنتی ا زفروشگاه آنلاین سروشگان تهیه نمایید.
استراتژی رقابتی، مایکل پورتر
290,000 تومان
کتاب استراتژی رقابتی(تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا) نوشته مایکا پورتر با ترجمه جهانگیر مجیدی، عباس مهرپویا
هنگامی که کتاب استراتژی رقابتی در حدود هجده سال پیش منتشر شد، امیدوار بودم که به نوعی مؤثر واقع شود. البته برای این امیدواری دلایلی داشتم، چرا که کتاب استراتژی رقابتی برپایه تحقیقی استوار بود که مرحله آزمایش را پشت سر گذاشته بود و فصول پیش نویس آن بعد از موشکافی دقیق توسط دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و مدیریت اجرایی مورد تأیید قرار گرفته بود.
اما استقبال از کتاب استراتژی رقابتی و همین طور نقشی که آن در ایجاد یک زمینه مطالعاتی جدید را ایفا کرد فراتر از انتظار من بود. این کتاب و نظریات آن هم اکنون در اختیار دانشجویان دانشکده های بازرگانی در نقاط مختلف دنیا قرار دارد و آنها به طور یکسان در دوره های سیاستگذاری یا استراتژی و به ویژه دوره های تخصصی مربوط به استراتژی رقابتی به مطالعه آن می پردازند.
نوع جلد | شومیز |
---|---|
شابک | 9789643175979 |
قطع | وزیری |
تعداد صفحات | 496 |
تاریخ نشر | 1399 |
ناشر | |
مترجم | |
نویسنده | |
چاپ | 7 |
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.