کتاب نوآوری باز نوشته هنری چسبرو با ترجمه سید کامران باقری، مرضیه شاوردی
امروزه دوره پژوهش و توسعه درونی و متمرکز در بسیاری از صنایع به پایان رسیده است.دانش مفید در بسیاری صنایع فراگیر است و باید ایدهها را زود به کار گرفت مبادا که از دست بروند.عواملی از این دست ،پارادایم نوین نوآوری باز را بنیان نهادند که در کنار پژوهش و توسعه درونی به پیشباز دانش و ایدههای بیرونی میرود و به دیگر شرکتها هم اجازه میدهد از ایدههای درونی بیاستفاده مانده بهرهمند شوند.این رویکرد،به ارزشآفرینی و تصاحببخشی از آن ارزش راههایی نوین میگشاید و همزمان چالشهایی تازه نیز در پی دارد.شرکتها برای افزایش شانس پیروزی خود در کارزار نوآوری چارهای جز پیروی از رویکردی بازتر به نوآوری ندارند. هنری چسبرو به خاطر نگارش این کتاب به عنوان یکی از پنجاه نوآور برتر آمریکا برگزیده شد و مجله نامدار((راهبرد+ کسب و کار))و ((انجمن خلاقیت و نوآوری اروپا)) این کتاب را بهترین کتاب نوآوری سال نامیدند. کتاب ((نوآوری باز)) برای تمامی مدیران شرکتهای تولیدی و خدماتی،سیاستگذاران علم و فناوری و دانشجویان و اساتید رشتههای مدیریت(به ویژه مدیریت فناوری) و مهندسی صنایع بسیار ارزشمند است. بسیاری از شرکتها نوآوری را موضوعی لوکس حساب میکنند. زمانی که اوضاع روبهراه است از نوآوری استقبال میکنند اما وقتی شرایط دشوار میشود، اول از همه قید نوآوری را میزنند. از طرف دیگر آنهایی هم که طرفدار نوآوری هستند فقط از دانش، دارایی و تواناییهای درون سازمانشان برای ایجاد نوآوری استفاده میکنند. ر حالیکه روش دیگری هم برای رسیدن به نوآوری وجود دارد که بعضی شرکتها از آن استفاده نمیکنند. در این روش شرکتها میتوانند برای رسیدن به نوآوری، هدف خود را تعیین کنند و بررسی کنند که به چه منابعی برای رسیدن به این هدف نیاز دارند.
شما عزیزان می توانید کتاب نوآوری باز نوشته هنری چسبرو با ترجمه سید کامران باقری و مرضیه شاوردی را ک توسط انتشارات رسا منتشر شده است را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین سروشگان خریداری نمایید.
تمام شد
بازگشت به محصولات
محصول بعدی
مدل های کسب و کار، آلن آفوا
350,000 تومان قیمت اصلی 350,000 تومان بود.333,000 تومانقیمت فعلی 333,000 تومان است.
نوآوری باز، هنری چسبرو
65,000 تومان
کتاب نوآوری باز نوشته هنری چسبرو با ترجمه سید کامران باقری، مرضیه شاوردی
امروزه دوره پژوهش و توسعه درونی و متمرکز در بسیاری از صنایع به پایان رسیده است.دانش مفید در بسیاری صنایع فراگیر است و باید ایدهها را زود به کار گرفت مبادا که از دست بروند.عواملی از این دست ،پارادایم نوین نوآوری باز را بنیان نهادند که در کنار پژوهش و توسعه درونی به پیشباز دانش و ایدههای بیرونی میرود و به دیگر شرکتها هم اجازه میدهد از ایدههای درونی بیاستفاده مانده بهرهمند شوند.
ناموجود
دسته: مدیریت
توضیحات
توضیحات تکمیلی
نوع جلد | شومیز |
---|---|
شابک | 9789643178284 |
قطع | خشتی |
تعداد صفحات | 264 |
تاریخ نشر | 1398 |
ناشر | |
مترجم | |
نویسنده | |
چاپ | 5 |
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.