کتاب مزیت قیمتی محسن نظری
کتاب مزیت قیمتی به شش بخش اصلی سازماندهیشده است . بخش اول ، مزیت قیمت را توضیح می دهد و این که چرا دنبال کردن ان مزیت نادر ولی ارزنده توسط کسب وکارهای مختلف ارزشمند است ، پس مزیت قیمت ، چارچوب کلی مارا برای شناسایی و در نهایت به دست آوردن فرصت قیمت گذاری تعریف می کند. این چارچوب یعنی سه سطح مدیریت قیمت به همراه زیرساخت قیمت گذاری ، رشته منسجمی فراهم می کند از طریق این کتاب بهم بافته می شود و میتوان در اغلب شرایط کسب و کار از آن استفاده کرد.
بخش دوم کتاب هریک از سه سطح را همراه جزئیات مهم زیرساخت قیمت گذاری ، مورد بررسی قرار می دهد.
بخش سوم به وقایع منحصر به فرد قیمت گذاری می پردازدکه تقریبا ممکن است هر شرکت با آن مواجه شود.
بخش چهارم کتاب ، برخی مرزهای مزیت قیمت را مورد بررسی می دهد ، مرزهایی که می تواند درجه آزادی قیمت گذاری شرکت ومرزهایی را تحت تأثیر قرار می دهد ، مرزهایی که میتواند در جه آزادی قیمت گذاری شرکت و مرزهایی را تحت تأثیر قرار که شرکتها میتوانند برای پیدا کردن فرصت هایی فراتر از مبانی پوشش داه شده در بخش یک و دو گسترش دهند. بخش پنجم انواع مختلفی از موضوعات پیشرفته پوشش داده شده و دربخش یک و دو گسترش دهند.
بخش پنجم انواع مختلفی از موضوعات پیشرفته را پوشش می دهد که قبلا ذکر شد.
بخش ششم به ابراز و محدودیتهای عملی برای ایجاد تغییرات قیمت پایدار و مثبت اختصاص یافته است ، ازجمله یک مطالعه موردی مفصل و برخی اندیشههای نهایی .
علاوه براین ضمیمه ها به منظور ارائه برخی مثال مفید از کاربرد چارچوبهای اصلی مورد بحث دراین کتاب ، یک مرور کلی برنکات کلیدی در قیمت گذاری ، فهرست لغات و اختصارات و دستور العمل هایی برای دسترسی به نمونه نمایشی کاربردی دریچه دید و ابزار قیمت گذاری مبتنی بر وب طراحی شده است ، ابزاری که با داده های واقعی معامله برای یک شرکت فرضی بارگذازی شده است.
فهرست کتاب
- بخش اول : مبانی قیمت گذاری
- بخش دوم : کنکاش و بررسی سطوح
- بخش سوم : رخداد منحصر به فرد
- بخش چهارم : توسعه مرزها
- بخش پنجم : مباحث پیشرفته
- بخش ششم : پیاده سازی تغییر
کتاب مزیت قیمتی به قلم محسن نظری را میتوانید از فروشگاه آنلاین کتاب سروشگان تهیه فرمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.