بازاریابی حسی
کتاب بازاریابی حسی از کتب دانشگاهی ویژه رشته مدیریت می باشد . این کتاب هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی کتاب سروشگان عرضه می شود.متخصصان بازاریابی مدت های طولانی اهمیت حواس انسان در بازاریابی را نادیده می گرفتند. خصوصا از این نکته غافل بودهاند که بیان های حسی ( رایحه و موسیقی و طرح و طعم و بافت) به شفاف سازی هویت یک برند کمک می کنند. این بیانات حسی در بازاریابی میتوانند برای تجربۀ حسی هر فرد از یک برند یا چشمانداز خدمات، بسیار مهم باشند.
امروزه شرکت های زیادی در بازاریابی توجه زیادی به حواس انسان دارند و خود را به حس بینایی که بیشتر از طریق تبلیغات تلویزیونی ارائه داده می شود , محدود نمی سازند.بیانات حسی مختلف قطعا در شکل گیری تصویر فرد از یک شرکت یا برند تأثیر چشمگیری دارند. هدف کتاب بازاریابی حسی تجزیه و تحلیل پیرامون ماهیت بازاریابی حسی در مدیریت بازاریابی و همینطور بررسی این موضوع از دیدگاه نظری می باشد.
محتوای کتاب بازاریابی حسی با یک رویکرد جهانی ارائه شده. این کتاب دیدگاهی کلی از بازاریابی ,حسی عرضه می کند. برداشتها و نظریات با مثال های واقعی از شرکت های سر تاسر دنیا ترکیب شده و ملموس تر شده اند. این کتاب توضیح می دهد چگونه باید از حواس پنج گانه ی انسان به عنوان مبدأ حرکت برای تعامل با مشتریان و راهبرد های حسی شرکت ها استفاده کرد. همچنین چارچوب مفهومی جامعی با موضوع بازاریابی حسی ارائه میدهد و ایده های زیادی در این راستا مطرح میکند.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.