تحقیقات بازاریابی
كتاب تحقیقات بازاریابی مطابق تحقیقات بازاریابی 6 مرحله ای سازماندهی شده است . هدف مؤلف، نوشتن كتابی جامع و کاربردی در زمینه تحقیقات بازاریابی بوده که برای استفاده در دوره های كارشناسی ارشد و دكترا با استفاده از 5 كتاب مطرح در این زمینه , ترجمه و تألیف شده است.
مطالب و مباحث کتاب تحقیقات بازاریابی به زبانی ساده و روان توضیح داده شده اند و از جداول , اشکال و مثال های خارجی و ایرانی برای توصیف کردن مفاهیم اصلی استفاده شده تا درك مطالب برای دانشجویان در سطوح مختلف آسان باشد. با توجه به اینکه اینترنت دنیای تحقیقات بازاریابی را دگرگون کرده است، در فصول مختلف كتاب تحقیقات بازاریابی موضوعات مربوط به اینترنت آورده شده است.
تلاش نویسنده کتاب تحقیقات بازاریابی بر این بوده است كه موارد عملی متعددی ارائه کند تا مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. این كتاب نعلاوه بر كلاس های تحقیقات بازاریابی , برای دروس تحلیل دادههای بازاریابی نیز مناسب است.
بخش اول: مقدمه و مراحل اوليه ی تحقیقات بازاریابی
فصل اول: مقدمه ای بر تحقیقات بازاریابی و فرایند های آن
فصل دوم: تعریف مسئله ی تحقیقات بازاریابی و توسعه ی یک رویکرد
بخش دوم: انواع طرح های تحقیق
فصل سوم: طرح تحقیق
فصل چهارم: تحقیق اکتشافی ـ تحلیل داده های ثانویه و داده های صنفی
فصل پنجم: طرح اکتشافی ـ تحقیق کیفی
فصل ششم: طرح تحقیق توصیفی : پیمایش و مشاهده
فصل هفتم: طرح تحقیق علی و روش آزمایش
بخش سوم : اندازه گیری و مقياس سازی
فصل هشتم: اندازه گیری و مقیاس سازی
فصل نهم: طراحی پرسشنامه
فصل دهم: نمونه گیری
بخش چهارم : آماده سازی, تجزيه و تحليل داده ها و ارائه ی گزارش نهایی
فصل یازدهم : آماده سازی و راهبرد تجزیه و تحلیل داده ها
فصل دوازدهم : تجزیه و تحلیل داده ها , آزمون فرضیه ها و ایجاد جداول توافقی
فصل سیزدهم : آزمون فرضیه های مربوط به اختلاف یا تفاوت
فصل چهاردهم : تحلیل داده ها : همبستگی و رگرسیون
فصل پانزدهم : تهیه و ارائه ی گزارش تحقیق
كتاب تحقیقات بازاریابی برای دانشجويان دوره کارشناسی در رشته ی مديريت بازرگانی (منبع درس تحقيقات بازاريابی ) به ارزش 2 واحد تدوين شده است.امیدواریم که علواه بر دانشگاهیان مورد استفاده سایر علاقمندان قرار گیرد.این کتاب در فروشگاه آنلاین سروشگان موجود می باشد.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.