مدیریت بازاریابی اثر علیرضا مروج
کتاب مدیریت بازاریابی اثر علیرضا مروج , شرح کامل درس بر اساس سرفصل های مصوب وزارت علوم و تست های کنکورکارشناسی ارشد و دکتری به همراه پاسخ سوال ها را شامل می شود. ویژه ی دانشجویان رشته مدیریت می باشد.
درس بازاریابی به دلیل بالا بودن ضریب بالا در آزمون ارشد و دکتری می تواند نقش بسرایی در موفقیت داوطلبان ایفا کند. با توجه به جذاب بودن مطالب این درس دانشجویان و داوطلبان آزمون های ارشد و دکتری می توانند با تمرکز روی این درس ضریب موفقیت خود در آزمون را بالا ببرند
کتاب مدیریت بازاریابی اثر علیرضا مروج یکی از بهترین کتاب های بازاریابی موجود در بازار است که تمام سرفصل ها و مفاهیم مدیریت بازاریابی را پوشش می دهد. نویسنده کتاب علیرضا مورج یکی از اساتید بنام در زمینه تدریس مدیریت بازاریابی است که سالها با موسسات مختلف همکاری داشته و کتاب حاضر حاصل تجربه بیش از یک دهه این استاد است که با عنوان مدیریت بازاریابی اثر علیرضا مروج عرضه می گردد.
این کتاب دارای 17 فصل به صورت جامع و میکروطبقه بندی تالیف و تدوین شده است. در انتهای کتاب ضمیمه ای با عنوان اختصارهای بازاریابی نیز قرار داده شده است.
شما می توانید این کتاب و سایر کتابهای مدیریت بازاریابی و کتاب های آزمون ارشد و دکتری رشته های مدیریت را از فروشگاه آنلاین کتاب سروشگان خریداری فرمائید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.